Geoblog.pl    Cachaca    Podróże    Portugalskie Kitesurfingowe praktyki Erasmusowe    Nazare - mniej niż w pigułce

Nazare - mniej niż w pigułce

Portugal
Portugal, Nazaré

Miejsce to nie było w planie - na szczęście plan został zmodyfikowany;) Odwiedziliśmy to urokliwe nadmorskie miasteczko tylko na chwilkę. Piękne widoki (ogromne klify) były warte lekkiego zboczenia z drogi;) W Nazare odbędą się wkrótce mistrzostwa kitesurfingowe więc może jeszcze uda mi się odwiedzić to miejsce i dokładniej je pozwiedzać

Tak jak myślałam, Nazare udało się odwiedzić jeszcze raz. Tygodniowe zawody kitesurfingowe były ku temu perfekcyjną sposobnością. Niestety, w czasie kiedy tam byliśmy nie wiało NIC!!!!!!!! więc musieliśmy pocieszyć się zwiedzaniem okolicznych plaży, okolicy oraz wieczornymi imprezami w międzynarodowym towarzystwie;D (Francusko - Polsko - Portugalskim) było fantastycznie!!! Zawody jeszcze trwają a nas niestety tam nie ma - uczymy się portugalskiego w Lisbonie (dzień w dzień po 3 godziny - może wreszcie zaczniemy mówić!.... nie może! NA PEWNO!)

Powrót stopem (niestety udało się tylko do Obidos, stamtąd autobus 7 EUR)

-----------------------------------
nocleg na campingu vale paraiso (czyściutko i miło) wszelkie info i cennik na www.valeparaiso.com