Geoblog.pl    Cachaca    Podróże    Portugalskie Kitesurfingowe praktyki Erasmusowe    noc i poranek na skraju ruczaju:)

noc i poranek na skraju ruczaju:)

Portugal
Portugal, Pederneira

Mapa i Tymon poprowadzili nas nad jeziorko nad którym spędzilismy noc... po drodze, kilka razy mieliśmy wątpliwości czy droga którą wybraliśmy prowadzi do czegokolwiek.... gdy dotarliśy nad jezioro, naszym oczom ukazała się wielka wyschnięta palma – wyciągnięta niczym z horroru.. No cóż dla 5 nieustraszonych – był to tylko powód do śmiechu. Rozbiliśmy obozowisko, zjedliśmy kolację i ułożyliśmy się do snu... Na kamieniach wbijających się przez spód namiotu było ultra wygodnie...;) no cóż... widok o poranku był wart wszelkich poświęceń. Nad jeziorkiem było bajecznie. Tuż nad wodą rozciągała się poranna mgła. Tymon niewiele myśląc polazł do wody... a ja po zapewnieniach że woda jest cudowna, także nie mogłam przegapić takiej sposobności.:) Podobnie Ala Mati i wreszcie Paulinka – która też zamoczyła kawałek stopy;) Śniadanie na skraju ruczaju było pyszne... i miało wystarczyć na kolejny dzień pełen wrażeń.